2 dagar kvar tills jag, linda, markus och johanna åker till tyskland. beställde allting i fredags så det är bara att åka och hämta..
det är lite tomt nu när man inte har linda ijämte sig. har vart med henne i 3 dagar nu. men jag träffar henne på tisdag igen:) love you
söndag 7 juni 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar