söndag 7 juni 2009

tyskland

2 dagar kvar tills jag, linda, markus och johanna åker till tyskland. beställde allting i fredags så det är bara att åka och hämta..

det är lite tomt nu när man inte har linda ijämte sig. har vart med henne i 3 dagar nu. men jag träffar henne på tisdag igen:) love you


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar