grillade hos mig igår sen åkte vi iväg till en gamal polare som jag inte har träffat på typ 8 år. var där en stund och sen åkte vi hem. ikväll ska vi åka hem till linda och imorgon ska vi nog jobba några timmar:)
lördag 20 juni 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar