lördag 20 juni 2009

midsommar || dagen efter

grillade hos mig igår sen åkte vi iväg till en gamal polare som jag inte har träffat på typ 8 år. var där en stund och sen åkte vi hem. ikväll ska vi åka hem till linda och imorgon ska vi nog jobba några timmar:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar