skip to main
|
skip to sidebar
Persson
fredag 19 juni 2009
midsommar
nu blir det tydligen bara jag, linda och markus. blir grillning hemma hos mig sen vet ifan vart det bär av.. något roligt händer det väl alltid.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2013
(2)
►
april
(1)
►
mars
(1)
►
2011
(3)
►
mars
(1)
►
januari
(2)
►
2010
(81)
►
december
(3)
►
november
(2)
►
oktober
(1)
►
september
(1)
►
augusti
(7)
►
juli
(5)
►
juni
(4)
►
maj
(5)
►
april
(6)
►
mars
(18)
►
februari
(12)
►
januari
(17)
▼
2009
(31)
►
augusti
(1)
►
juli
(7)
▼
juni
(18)
måndag
söndag
jag säger då det
nakenbad
torsdag
värmebölja
tisdag
midsommar || dagen efter
midsommar
onsdag
jobba igen
lördag
var gaJsHost = (("https:" == document.location.pro...
bilen
tyskland
röstat
söndag
torsdag morgon
►
maj
(4)
►
mars
(1)
Om mig
Persson
Borås, västra götaland, Sweden
20 år, jobbar på relacom och bor i borås
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar