onsdag natt/torsdag morgon. nu sitter jag och äter kvällsmat/frukost beroende på hur man ser det. äter pasta och köttfärssås. är inte ett dugg trött och ska hjälpa några på internet kl 06.00:S. idag och igår var jag med linda och linda kommer till mig senare idag:) imorgon ska jag nog förbi morsan en sväng om hon inte jobbar. till helgen vet ifan vad som händer. lämnar tillbaka fatima på lördag och ska väl vara med linda tror jag:)
miss u
torsdag 4 juni 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar