kanthi ringde nyss och frågade varför jag inte har hämtat fatima.. men det är inte min helg. min helg är udda veckor och det är vecka 26 nu. säger lungt och stilla att det inte är min helg då säger hon att vi har bytt. hur fan då undrar jag? jag har inte hört något om det.. då säger hon att vi bytte för att hon hade henne på midsommar och jag skulle haft henne helgen före.. men det bytte vi bara för att hon skulle vara hos henne på midsommar och det var bara den gången vi bytte. sen lägger hon på. ringer typ 3-4 min senare och säger att fatima vill prata med mig. fatima säger att hon vill åka till mig och i bakgrunden hör man kanthi säga "säg att du vill åka till pappa och att han måste hämta dig" hur sjukt är inte det då:S först stå och skrika på mig som en idiot i telefonen när fatima står ijämte och sen försöka använda fatima emot mig:S stackars barn. "jag ska säga detta till familjerätten" knäcker hon ur sig.. det kan hon gärna göra för i papperna står det att jag ska ha henne udda veckor. vissa växer aldrig upp
fredag 26 juni 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar