måndag 15 juni 2009

jobba igen

då har man äntligen fått börja jobba igen:D fick allting som jag hade förut förutom min bil. men jag fick anki's bil istället och den är lika bra och jag fick inte min dator utan fick en riktigt skitdator. vi får jobba hur mycket som hellst så imorgon blir det minst 10 timmar:) får passa på att jobba när markus åker med:P

antingen imorgon eller på onsdag ska jag åka till linda och sova där hade jag tänkt:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar