skip to main
|
skip to sidebar
Persson
onsdag 1 juli 2009
onsdag
hyffsat lugn vecka på jobbet:) ska fixa bilen ikväll och sen ska jag jobba lite och så åka till linda. jobbar nån timme ikväll och sover nån timme extra imorgon:)
miss u
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2013
(2)
►
april
(1)
►
mars
(1)
►
2011
(3)
►
mars
(1)
►
januari
(2)
►
2010
(81)
►
december
(3)
►
november
(2)
►
oktober
(1)
►
september
(1)
►
augusti
(7)
►
juli
(5)
►
juni
(4)
►
maj
(5)
►
april
(6)
►
mars
(18)
►
februari
(12)
►
januari
(17)
▼
2009
(31)
►
augusti
(1)
▼
juli
(7)
updatering
vovve
helg
onsdag
måndag
torsdag
onsdag
►
juni
(18)
►
maj
(4)
►
mars
(1)
Om mig
Persson
Borås, västra götaland, Sweden
20 år, jobbar på relacom och bor i borås
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar