det har hänt mycket sen jag skrev sist. har inte haft så mycket tid till att blogga, när denna månaden är över har jag jobbat 260 timmar. det är nästan 90 timmar övertid.
linda har blivit lite lidande över det men jag har försökt få tid till henne med. men det kommer ju bli bättre nu när jag inte jobbar så mycket.
igår var jag och linda och kollade på en hundvalp också. en gul labrador tik. om vi får köpa henne för uppfödaren så ska vi göra det:) ska ringa henne ikväll vid 6 och höra om vi får det eller inte. får vi det har vi en liten valp om 3-4 veckor.
sen så lutar det åt att jag/vi ska flytta till hillared. linda bor ju där redan. men isf blir det en 3a. eftersom det e så förbannat svårt att få en "bra" lägenhet i stan som ska passa oss så blir detta en bra lösning tills vi hittar något bättre.
så blir linda bara av med sin lägenhet så flyttar vi rätt snart:) ska bli mysigt att bo tillsammans igen.
kommer med update om hur det gick med vovven:)
söndag 26 juli 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar