onsdag 15 juli 2009

onsdag

sen jag började jobba har jag jobbat minst 50 timmar varje vecka, förra veckan blev det nästan 70 timmar. gött att komma hem hyffsat tidigt i måndags, igår och idag. kan man ta det lugnt och slöa lite framför datorn. har köpt mig ett par nya skor också:P nya däck till bilen. vart med linda nästan varje dag förra veckan. jobbade nära henne så det blev att jag sov där på nätterna. blir lite tomt utan henne ijämte sig inatt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar