måndag 6 juli 2009

måndag

har vart hos linda dom senaste dagarna. var bara hemma fredag och lördag förmiddag annars har jag vart hos linda. lite för lite mys och lite för lite prat. har jobbat 14 timmar idag med:S helt sjukt är helt slut i kroppen och snart blir det sängen. imorgon tar jag sovmorgon. börjar runt 8-9 beror lite på hur jag känner mig när jag vaknar. ska jobba en eller 2 dagar i helgen också.. har inte riktigt bestämt mig ännu. fixade min bil idag också. så ska sätta ihop den innan fredag för då ska jag besiktiga den.
älskar sin linda<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar