torsdag 2 juli 2009

torsdag

har nu kommit på det ultimata sättet att jobba på. börjar vid 8 tiden på morgonen och jobbar till 2 tiden. åker hem några timmar och jobbar 6-9 och sen hem igen. på det sättet undviker man den värsta värmen. men jag gör bara så när jag inte ska vara med linda. blir inte så mycket tid med henne annars=/
har börjat kolla på lite lägenheter nu med. blir säkert att jag flyttar i september-oktober. gjorde en intresseanmälan på en idag så vi får se om jag får den.
saknar sin linda<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar