skip to main
|
skip to sidebar
Persson
måndag 17 maj 2010
ush
det är inget vidare att vara sjuk, jobbade halva eftermiddagen och kvällen idag iaf, var hemma vid halv 9. imorgon ska jag vara hemma. jag undrar när min bil ska komma?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2013
(2)
►
april
(1)
►
mars
(1)
►
2011
(3)
►
mars
(1)
►
januari
(2)
▼
2010
(81)
►
december
(3)
►
november
(2)
►
oktober
(1)
►
september
(1)
►
augusti
(7)
►
juli
(5)
►
juni
(4)
▼
maj
(5)
handbok om mig
Give me your secretsBring me a signGive me a reaso...
funderar på om det är dags att byta väg, man kansk...
ush
söndag
►
april
(6)
►
mars
(18)
►
februari
(12)
►
januari
(17)
►
2009
(31)
►
augusti
(1)
►
juli
(7)
►
juni
(18)
►
maj
(4)
►
mars
(1)
Om mig
Persson
Borås, västra götaland, Sweden
20 år, jobbar på relacom och bor i borås
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar