söndag 16 maj 2010

söndag

ush har åkt på en förkylning, det är väl kanske inte så konstigt jag har vart på krogen 3 kvällar denna veckan, så mycket brukar jag inte ens vara ute på ett halvår:P jag har missat många timmars sömn så det är nog därför jag är sjuk:( helgen har spenderats på krogen och i tildas säng, har sovit där torsdag,fredag,lördag, i torsdags åkte jag dit på kvällen efter jobbet annars har jag kommit dit vid 2-3 tiden på natten och sovit några timmar, myst i sängen på förmiddagen och åkt hem på eftermiddagen. under dessa dagarna har jag kommit på att tilda är väldigt bra på en sak:D det börjar ta sig nu:)

får nog bilen nu i veckan, har väntat på den i 1 månad nu så det börjar bli dags, jag var och kollade på den i onsdags och den var riktigt snygg:D

inatt kommer det bli tomt i sängen, men på tisdag kommer tilda hit och sover:) massa mys då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar