söndag 23 maj 2010

funderar på om det är dags att byta väg, man kanske skulle sluta köra i 200 km/h på en 70 väg, inte bara är det farligt det är rätt dumt också. så antingen får man dra till racebanan där ingen bryr sig eller så får man sakta ner, tänka efter och ta det lite lugnare.

varför går inte saker och ting som jag vill? i want to be with you. bara du och jag och inga problem, jag vill vara med dig oftare. jag saknar dig när du inte är med mig. jag vill ha dig vid min sida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar