måndag 31 maj 2010

handbok om mig

gör vad/som du vill - jag gillar inte det du ska göra men jag vill inte säga nej utan hoppas på att du själv förstår att du inte borde göra det.
jag vet inte - beroende på situationen så finns det mer att säga som jag håller inne.
jag bryr mig inte - jag bryr mig men orkar inte att det ska bli bråk.
lexikon.

tror vi har lite olika syn på hur ett förhållande borde vara. jag är ganska anpassningsbar för det mesta, men vissa punkter håller jag stenhårt på.
men men,, man får hoppas på det bästa. "gör som du vill".


det var riktigt underbart i fredags morse. nästan hela helgen också för den delen, men fredagen glömmer jag aldrig, jag älskar dig tilda<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar