söndag 18 april 2010

stockholm

det är mycket på gång just nu. onsdag-torsdag nästa vecka är jag i stockholm på utbildning. har vart med matilda också:)massa mys. jag har vart i tyskland, första gången i år. 7 maj åker man upp till trollhättan för max meet. 2-3 maj är det Gumball 3000 som passerar sverige, ska hänga på där hade jag tänkt. ska kolla på lägenhet ikväll med. fixa audin, eventuellt sälja den, köpa mig en skrotbil.

jag är oemotståndlig;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar