onsdag 14 april 2010

3 månader idag:)


idag har jag och tilda vart ihop i 3 månader. tiden går fort när man har roligt.

nästa vecka ska jag till sthlm på utbildning, jag har en ganska lång titel nu för tiden servicetekniker, bredbandsexpert, skyddsombud, skyleineägare.

ja jag har ju köpt en ny bil nu också:D här kommer lite bilder


1 kommentar: