i fredags kom linda hit, vi kollade på film och tog det lugnt sen på lördag förmiddagen så åkte vi till sjön och tog årets första dopp:P sen på eftermiddagen åkte vi till markus i falkenberg och badade första gången i havet.. kan säga att det var nog lite varmare i havet än vad det var i sjön.
idag så var vi hos lindas föräldrar och åt färskpotatis och grillat:)
miss my baby
söndag 31 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
haha fick höra lite om helgen av Linda :P jag skulle med gå i vattnet själv^^
SvaraRadera