nu är det helg och snart kommer linda hit:) tänkte jag skulle försöka få henne och fatima att bada i sjön imorgon:D det ska ju vara 20-25 grader ute så det börjar bli dags för premiärdoppet:D
fredag 29 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar