fredag 29 maj 2009

fredag

nu är det helg och snart kommer linda hit:) tänkte jag skulle försöka få henne och fatima att bada i sjön imorgon:D det ska ju vara 20-25 grader ute så det börjar bli dags för premiärdoppet:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar