söndag 12 december 2010

vad fel man kan ha

oj vad fel man kan ha om vissa personer, det kanske är dags att omvärdera lite saker.
vissa saker är som dom är, kan man inte acceptera det har man inget i mitt liv att göra. det är allt eller inget som gäller, inte bara ibland eller när det är roligt.

idag ska vi firas fatimas födelsedag, hon fyller 5 år snart och det ska vi fira idag. vi ska snart göra en tårta och sen kommer farmor & farfar och gamle farmor och farfar.

you break my heart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar