oj vad fel man kan ha om vissa personer, det kanske är dags att omvärdera lite saker.
vissa saker är som dom är, kan man inte acceptera det har man inget i mitt liv att göra. det är allt eller inget som gäller, inte bara ibland eller när det är roligt.
idag ska vi firas fatimas födelsedag, hon fyller 5 år snart och det ska vi fira idag. vi ska snart göra en tårta och sen kommer farmor & farfar och gamle farmor och farfar.
you break my heart
söndag 12 december 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar