skip to main
|
skip to sidebar
Persson
tisdag 2 november 2010
jag måste vara den svåraste människan att vara ihop med, men jag är lätt värt besväret:)
1 kommentar:
Sanna
2 november 2010 kl. 23:37
haha så är det väl med killar allmänt också..inte bara dig :P
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2013
(2)
►
april
(1)
►
mars
(1)
►
2011
(3)
►
mars
(1)
►
januari
(2)
▼
2010
(81)
►
december
(3)
▼
november
(2)
jag måste vara den svåraste människan att vara iho...
Oh her eyes, her eyesMake the stars look like they...
►
oktober
(1)
►
september
(1)
►
augusti
(7)
►
juli
(5)
►
juni
(4)
►
maj
(5)
►
april
(6)
►
mars
(18)
►
februari
(12)
►
januari
(17)
►
2009
(31)
►
augusti
(1)
►
juli
(7)
►
juni
(18)
►
maj
(4)
►
mars
(1)
Om mig
Persson
Borås, västra götaland, Sweden
20 år, jobbar på relacom och bor i borås
Visa hela min profil
haha så är det väl med killar allmänt också..inte bara dig :P
SvaraRadera