torsdag 23 december 2010

nu har tilda åkt och det är redan tomt. städar och fixar med fatima nu, har slagit in tildas julklapp nu med:P hon kommer bli förvånad, det är något som är säkert. får väl bara hoppas att hon vill ha den:P
baby i miss you

1 kommentar:

  1. wow.... har du verkligen råd att köpa julklappar... ??

    SvaraRadera