nu har tilda åkt och det är redan tomt. städar och fixar med fatima nu, har slagit in tildas julklapp nu med:P hon kommer bli förvånad, det är något som är säkert. får väl bara hoppas att hon vill ha den:P
baby i miss you
torsdag 23 december 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
wow.... har du verkligen råd att köpa julklappar... ??
SvaraRadera