söndag 25 juli 2010

örebro

håller på och packar lite. åker till örebro och jobbar nästa vecka. så jag sover hos tilda ikväll:) sparar vi 20 minuter imorgon:P kommer hem på torsdag kväll igen, typiskt när alla spel släpps nästa vecka så är man inte hemma så att man kan spela:( tur att man får långledigt till helgen så man kan sitta inne, svettas och nörda 72 timmar i sträck:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar