lördag 10 juli 2010

flyttat

då har jag bott i lägenheten i 1 vecka snart. jag har 100 mbit bredband. det är KALLT i lägenheten, varje morgon ligger jag och fryser i sängen. dags för matilda att flytta hit och värma mig varje morgon:) det mesta är uppackat nu, det står en stor hög med lådor och påsar med skräp i som ska slängas. jag har även dammsugit idag:P ska snart iväg och handla lite sen blir det middag. på måndag kommer tilda hit och då ska jag sätta henne i arbete.

det som är klart
säng x2
kök
dator
tv(som aldrig kommer användas)
toalett

det som fattas/ska göras
sätta upp lampa i hallen & vardagsrummet
köpa soffa
packa upp några mer lådor
gardiner?

puss på dig min lilla mäskdunk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar