ush det är mycket jobbigare när jag har varit med tilda en hel helg än när man bara träffats nån dag. nu är jag van vid att ligga ijämte hennes varma, mjuka, goa kropp, vakna upp av hennes pussar över hela min kropp. nu känns det jättetomt, man vill inte alls krypa ner i sängen helt ensam.
i miss you
måndag 14 juni 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar