tilda och jag har vart duktiga i helgen, tilda som slavdrivare och jag som neger. vi har tvättat typ 8 maskiner tvätt, städat halva köket. rensat ur kylskåpet. fixat stoppen i handfatet. sen har vi hunnit med massa mys hela helgen, vart ute och dansa i lördags och kollat på 2 fotbollsmatcher!.
matilda har kommit på hur man vinner mitt hjärta. hon hade bakat kärleksmums som hon hade med sig när hon kom i fredags:D
måndag 14 juni 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar