måndag 14 juni 2010

tilda och jag har vart duktiga i helgen, tilda som slavdrivare och jag som neger. vi har tvättat typ 8 maskiner tvätt, städat halva köket. rensat ur kylskåpet. fixat stoppen i handfatet. sen har vi hunnit med massa mys hela helgen, vart ute och dansa i lördags och kollat på 2 fotbollsmatcher!.

matilda har kommit på hur man vinner mitt hjärta. hon hade bakat kärleksmums som hon hade med sig när hon kom i fredags:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar