Själv tror jag på att välja någon som är glad. Som bär mig och som jag vill bära. Som finns där, inte bara ibland utan alltid, som tar emot när jag halkar på ångesthala stigar eller svajiga karriärstegar och som föser mig framåt när jag inte –vågar.
torsdag 31 mars 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar